www.grupabiegowachtmo.fora.pl

IX Półmaraton Jurajski - Rudawa - 9.06.2013

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.grupabiegowachtmo.fora.pl Strona Główna -> Starty 2015 / Starty 2014 / Starty 2013
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kadziu
Grupa Biegowa CHTMO



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:12, 22 Kwi 2013    Temat postu: IX Półmaraton Jurajski - Rudawa - 9.06.2013

REGULAMIN

IX Jurajskiego Półmaratonu
o Puchar Starosty Krakowskiego i Wójta Gminy Zabierzów

VI Mistrzostw Polski Bankowców w Półmaratonie
IX Mistrzostw Polski Nauczycieli w Półmaratonie
V Mistrzostw Małopolski Studentów w Półmaratonie o Puchar Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
III Mistrzostw Małopolski Policji w Półmaratonie

Rudawa k/Krakowa - 9 czerwca 2013r.

I. CEL.
1. Popularyzacja i upowszechnianie biegania jako zdrowej i prostej formy sportu i wypoczynku.
2. Promocja Małopolski, Powiatu Krakowskiego, Gminy Zabierzów i Jurajskich Parków Krajobrazowych.
3. Wkład w promocję masowych imprez biegowych w Województwie Małopolskim.
4. Integracja zawodników z krajów Unii Europejskiej poprzez rywalizację sportową.


II. PATRONAT HONOROWY.
 Poseł RP Jarosław Gowin
 Marszałek Województwa Małopolskiego Marek Sowa
 Starosta Krakowski Józef Krzyworzeka
 Wójt Gminy Zabierzów Elżbieta Burtan
 Małopolski Komendant Wojewódzki Policji inspektor Mariusz Dąbek
 Rektor Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie prof.dr hab. Roman Niestrój


III. ORGANIZATOR.
1. Krakowski Klub Sportowy „JURA MOTO SPORT”
2. Jurajska Izba Gospodarcza
3. P.U.H. „MOSUR” s.c.
4. Małopolska Komenda Wojewódzka Policji
5. Zarząd Małopolskiego Okręgu ZNP w Krakowie
6. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie


Komitet Organizacyjny:
Dyrektor Półmaratonu - Ryszard Tyc
Sędzia Główny - Edward Stawiarz
Dyrektor Bazy Biegu - Łukasz Moląg
Z-ca Dyrektora ds. sportowych - Józef Baran
Z-ca Dyrektora ds. zaplecza - Józef Mickiewicz
Z-ca Dyrektora ds. finansowych - Andrzej Bukowczan
Z-ca Dyrektora ds. organizacyjnych - Jerzy Gołębiowski
Z-ca Dyrektora ds. zabezpieczenia - Karolina Bukowczan
Z-ca Dyrektora ds. marketingu - Wojciech Wojtaszek
Konsultant ds. mediów - Witold Ślusarski
Pełnomocnik Rektora UE w Krakowie - Łukasz Salwarowski
Szef Biura Półmaratonu - Agnieszka Mytnik
Szef zabezpieczenia medycznego - Stanisław Kwiatkowski
Szef zabezpieczenia fizycznego - Mariusz Kobiński
Szef zespołu pomiaru czasu - Bogdan Sądel
Szef zespołu żywienia dynamicznego - Grzegorz Mytnik
Koordynator zawodów - Krystian Pawłowski
Kierownik działu nagród - Magdalena Bukowczan-Pawłowska
Kierownik działu depozytów - Bożena Mickiewicz
Kierownik zespołu cateringu - Marcin Gołębiowski
Kierownik zespołu masażystów - Krzysztof Kozdronkiewicz
Kierownik zaplecza parkingowego - Julian Karcz

IV. TERMIN I MIEJSCE.
9 czerwca (niedziela) 2013r. – Rudawa k/Krakowa obok Centrum Usług Motoryzacyjnych „MOSUR”, ul. Legionów Polskich 30.
Start biegu: godz.10:00 – bieg na dystansie 21km 097m

Przebieg trasy: pętla - start w Rudawie obok firmy „MOSUR”, następnie przez centrum Rudawy oraz miejscowości: Brzezinka, Więckowice, Zielona Mała, Bolechowice, Karniowice, Kobylany, Dolina Będkowska, Brzezinka do Rudawy, meta obok firmy „MOSUR”.
Trasa asfaltowa.

Limit czasu:
1. Limit czasu dla Półmaratonu wynosi 3 (słownie: trzy) godziny. Powyżej limitu czasu zawodnicy nie będą klasyfikowani.
2. Zawodnicy, którzy zrezygnują lub nie ukończą biegu zobowiązani są do opuszczenia trasy i zdjęcia numeru. Zawodnik ponosi pełną odpowiedzialność za własne działania i zachowanie stosowne do przepisów ruchu drogowego oraz kodeksu cywilnego.
3. Trasa będzie posiadała pionowe oznaczenia dystansu co 1 kilometr licząc od startu do mety.

Punkty odżywiania będą znajdowały się na 5km, 10km 200 m i 15km 900m. Zawodnicy zobowiązani są do samoobsługi w punktach odżywiania. Na pierwszym punkcie żywienia (5 km) na stołach będzie znajdować się tylko woda mineralna i prywatne odżywki zawodników. Na dwóch pozostałych punktach żywienia (10 km 200m oraz 15km 900m), na pierwszym stole będą ustawione prywatne odżywki zawodników, na drugim stole znajdować się będą kubki z wodą mineralną, na trzecim żywność. Zawodnicy, którzy chcą, aby na punkty dostarczono ich własne napoje, zobowiązani są do ich oznakowania w sposób umożliwiający identyfikację i dostarczenia najpóźniej 60 minut przed startem w miejsce wskazane przez organizatorów, zlokalizowane obok Punktów Przyjęć.

Punkty odświeżania będą znajdować się za punktami odżywiania i będą wyposażone w linie zraszające zawodników usytuowane na trasie biegu. Zawodnik może, lecz nie musi skorzystać ze zraszania.

Punkty medyczne – w kolumnie uczestników poruszać się będzie karetka pogotowia, na trasie biegu będą usytuowane stanowiska ratowników medycznych, na mecie znajdować się będą kolejne karetki „R” oraz stanowiska masażystów.


V. UCZESTNICTWO.
1. W Półmaratonie prawo startu mają osoby pełnoletnie. Za pełnoletnią uważa się osobę, która ukończyła 18 lat do dnia 9.06.2013r.
2. Wszyscy zawodnicy startujący w Półmaratonie muszą poddać się weryfikacji w Biurze Zawodów - Rudawa ul. Legionów Polskich 30 - w dniu poprzedzającym zawody (sobota 8.06.2013r.) w godzinach od 12:00 do 20:00 lub w dniu zawodów w godz. od. 7:00 do 9:30 Podczas weryfikacji zawodnicy muszą posiadać dowód tożsamości ze zdjęciem. Warunkiem dopuszczenia do biegu będzie przedstawienie przez uczestnika do weryfikacji zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do udziału w przedmiotowym biegu lub złożenie oświadczenia o zdolności do udziału w biegu podpisanego własnoręcznie (podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie szczegółowych zasad i warunków prowadzenia działalności w dziedzinie rekreacji ruchowej Dz.U. nr 101 poz. 1095 z dn. 12.09.2001).
3. Decyzje lekarza dotyczące dopuszczenia do biegu i jego kontynuowania są ostateczne i nieodwołalne.
4. Sędzia Główny i Dyrektor Półmaratonu mogą nie dopuścić zawodników do biegu lub nie pozwolić na jego kontynuowanie ze względów regulaminowych.
5. Uczestnicy imprezy biorą udział w biegu na własną odpowiedzialność i wskazane jest ubezpieczenie się na własny koszt od następstw nieszczęśliwych wypadków.
6. Uczestników Półmaratonu obowiązuje niniejszy regulamin i przepisy PZLA.
7. Zawodnicy którzy chcą być dodatkowo klasyfikowani w klasyfikacji w klasyfikacji bankowców w ramach VI Mistrzostw Polski Bankowców, w klasyfikacji nauczycieli w ramach IX Mistrzostw Polski Nauczycieli, w klasyfikacji studentów w ramach V Mistrzostw Małopolski Studentów o Puchar Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie lub w ramach III Mistrzostw Małopolski Policji w Półmaratonie muszą zaznaczyć na karcie zgłoszenia w stosownej pozycji nazwę jednostki, nazwę banku lub szkoły. Zwycięzcy nagradzani w tych klasyfikacjach będą musieli potwierdzić swoją przynależność organizacyjną stosowną legitymacją lub zaświadczeniem.
8. Pomiar czasu i ustalenie kolejności będzie dokonywane systemem chipów jednorazowych, bezzwrotnych umieszczonych w numerze startowym. Za chip nie pobiera się kaucji.
9. Każdy zawodnik ma obowiązek zapoznać się z regulaminem biegu i jest zobowiązany do jego przestrzegania.
10. Pobranie numeru startowego przez zawodnika jest równoznaczne z akceptacją regulaminu biegu.
11. W dniu biegu będzie czynny magazyn depozytów, gdzie będzie można złożyć do depozytu rzeczy osobiste zawodników zapakowane do worków dostarczonych przez organizatora. Magazyn będzie czynny w godzinach od 7:00 do 15:00. Wydawanie worków z depozytu będzie się odbywało za okazaniem numeru startowego. Zagubienie numeru startowego przez zawodnika zwalnia organizatora od odpowiedzialności za pobranie worka przez inną osobę.
12. Zawodnicy będą mieć możliwość bezpłatnego korzystania z umywalni i toalet znajdujących się obok Biura Organizacyjnego.

VI. ZGŁOSZENIA.
1. Biuro Organizacyjne IX Jurajskiego Półmaratonu znajduje się w siedzibie KKS „Jura Moto Sport” w Zabierzowie k/Krakowa, 32-080 Zabierzów, ul. Kolejowa 38. Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00, tel/fax: 012/283-96-72, e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]
2. Zgłoszenia przyjmowane są: przez internet na stronie [link widoczny dla zalogowanych] do dnia 4 czerwca 2013r. lub do dnia w którym zapisy zostaną zakończone.
3. Zgłoszenia i opłaty wpisowego przyjmowane są w dniu 8 czerwca 2013r. tylko osobiście w Biurze Zawodów w Rudawie przy ul. Legionów Polskich 30, w godzinach od 12:00 do 20:00, a w dniu 9 czerwca 2013r. w godzinach od 7:00 do 9:30.
4. Terminy przyjmowania zgłoszeń i wpłat mogą ulec zmianie decyzją organizatora.
5. Za zgłoszenie uważa się dostarczenie przez zawodnika prawidłowo wypełnionego formularza zgłoszeniowego (karty zgłoszeniowej) oraz wpłacenie opłaty startowej w wysokości 40,00zł (pod warunkiem uiszczenia opłaty do dnia 1 lutego 2013r.). Po tym terminie zawodnik może dokonać zgłoszenia wpłacając opłatę startową w wysokości:
 45,00 zł - wpłata do dnia 02.03.2013r.
 50,00 zł - wpłata do dnia 03.04.2013r.
 55,00 zł - wpłata do dnia 15.05.2013r.
 70,00 zł - wpłata do dnia 30.05.2013r.
 90,00 zł - wpłata po dniu 01.06.2013
6. Zawodnicy w wieku powyżej 70 roku życia są zwolnieni z opłaty startowej.
7. Studenci szkół wyższych i funkcjonariusze policji płacą wpisowe obniżone o 50% (za okazaniem stosownej legitymacji ).
8. Opłata startowa nie podlega zwrotowi w żadnych okolicznościach za wyjątkiem jej dokonania po zamknięciu zapisów do biegu.

Kwotę opłaty startowej należy przelać na konto bankowe biegu:
Krakowski Klub Sportowy „JURA MOTO SPORT”
ul. Kolejowa 38, 32-080 Zabierzów
BNP PARIBAS III O/Kraków nr: 38 1600 1039 0002 0037 5664 0001
do dnia 4.06.2013r. (data wpływu na rachunek)
lub wpłacić gotówką w Biurze Zawodów w dniach 8 i 9 czerwca.
W dniu 7 czerwca zgłoszenia i opłaty startowe nie będą przyjmowane.

9. W ramach wpisowego uczestnik otrzymuje:
 numer startowy;
 worek na odzież do przechowalni;
 bon żywnościowy na ciepły posiłek i napój;
10. Kluby zgłaszające swoich zawodników zobowiązane są do terminowego dostarczenia wypełnionych formularzy zgłoszeniowych, oddzielnie dla każdego zawodnika.
11. Organizator zapewnia bezpłatnie nocleg w bazie zawodów (sala gimnastyczna szkoły podstawowej) w terminie 8/9.06.2013r. Chętni powinni zaznaczyć rezerwację na karcie zgłoszenia i przesłać ją najpóźniej do dnia 15.05.2013r. do Biura Organizacyjnego. Otrzymają oni na podany osobisty e-mail potwierdzenie rezerwacji. Osoby nie posiadające takiego potwierdzenia będą zakwaterowane w miarę wolnych miejsc. Organizator nie zapewnia materaców i śpiworów.
12. Osoby zainteresowane noclegami w hotelach proszone są o zwracanie się bezpośrednio do hoteli. Organizator poleca różne hotele na swojej stronie internetowej:
[link widoczny dla zalogowanych]
13. Wydawanie numerów startowych oraz materiałów maratońskich odbywać się będzie w oznaczonych punktach przyjęć w dniu 8 i 9 czerwca 2013r.
14. W biegu wziąć może udział maksymalnie 1700 zawodników. O przyjęciu decydować będzie kolejność zgłoszeń zawodników, którzy opłacą wpisowe. W przypadku nadania takiej liczby numerów zawodnikom, zapisy zostaną zablokowane.


VII. KLASYFIKACJE.
1. W kategoriach wiekowych kobiet i mężczyzn.
 Kobiety:
K – 18 18-29 lat
K - 30 30-39 lat
K - 40 40-49 lat
K – 50 50-59 lat
K - 60 60-69 lat
K - 70 70 lat i powyżej

 Mężczyźni:
M – 18 18-29 lat
M – 30 30-39 lat
M – 40 40-49 lat
M – 50 50-59 lat
M – 60 60-69 lat
M – 70 70 lat i powyżej

Zaliczając zawodnika do odpowiedniej kategorii wiekowej, przyjmuje się rok urodzenia, a nie dokładną datę urodzenia. Aby w danej kategorii wiekowej zawodnicy zostali sklasyfikowani, musi ona liczyć minimum 5 zawodników, którzy ukończą bieg w regulaminowym czasie. W przypadku mniejszej ilości zawodników, będą oni klasyfikowani w kategorii o jeden stopień młodszej.

2. Klasyfikacja generalna kobiet i mężczyzn.
3. Klasyfikacja zespołowa.
Drużyną zgłoszoną do klasyfikacji zespołowej może być grupa 5 zawodników (w tym co najmniej 1 kobieta) reprezentująca klub sportowy, klub biegacza, stowarzyszenie lub firmę. Zespół musi posiadać własną nazwę i musi zostać zgłoszony do Biura Organizacyjnego najpóźniej do dnia 4.06.2013r. do godz. 14:00.
Uwaga ! Nie ma możliwości zgłaszania zespołu w dniu zawodów. Zespoły złożone z członków różnych klubów, stowarzyszeń lub firm nie podlegają klasyfikacji zespołowej. Do klasyfikacji zespołowej dopuszcza się grupy reprezentujące lokalne społeczności, po ich wcześniejszej akceptacji co do charakteru i nazwy przez Organizatora.
4. Klasyfikacja funkcjonariuszy policji w ramach III Mistrzostw Małopolski Policji w Półmaratonie.
Dotyczy funkcjonariuszy służb cywilnych i mundurowych policji.
5. Klasyfikacja bankowców w ramach VI Mistrzostw Polski Bankowców.
Dotyczy pracowników banków posiadających zaświadczenia o zatrudnieniu.
6. Klasyfikacja nauczycieli w ramach IX Mistrzostw Polski Nauczycieli w Półmaratonie.
Dotyczy nauczycieli legitymujących się aktualną legitymacją służbową lub zaświadczeniem o zatrudnieniu w placówce oświatowej.
 generalna kobiet i mężczyzn
 wiekowa kobiety i mężczyźni
- do 35 lat
- 36-50 lat
- 51 lat i starsi
7. Klasyfikacja studentów w ramach V Mistrzostw Małopolski Studentów w Półmaratonie o Puchar Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Dotyczy studentów wszystkich szkół wyższych legitymujących się aktualną legitymacją studencką.



VIII. NAGRODY.
1. W klasyfikacji generalnej mężczyzn:
I miejsce - 1.300,00 zł
II miejsce - 1.000,00 zł
III miejsce - 700,00 zł

2. W klasyfikacji generalnej kobiet:
I miejsce - 1.300,00 zł
II miejsce - 1.000,00 zł
III miejsce - 700,00 zł

3. W klasyfikacji wiekowej kobiet i mężczyzn:
I miejsce - nagroda rzeczowa
II miejsce - nagroda rzeczowa
III miejsce - nagroda rzeczowa

4. W klasyfikacji zespołowej:
I miejsce - 1.000,00 zł
II miejsce - 750,00 zł
III miejsce - 500,00 zł

5. W klasyfikacji policjantów – zawodników III Mistrzostw Małopolski Policji w Półmaratonie:
I miejsce - puchar + nagroda rzeczowa
II miejsce - puchar + nagroda rzeczowa
III miejsce - puchar + nagroda rzeczowa
IV miejsce - puchar + nagroda rzeczowa
V miejsce - puchar + nagroda rzeczowa
VI miejsce - puchar + nagroda rzeczowa

6. W klasyfikacji bankowców:
I miejsce - puchar + nagroda rzeczowa
II miejsce - puchar + nagroda rzeczowa
III miejsce - puchar + nagroda rzeczowa

7. W klasyfikacji nauczycieli:
Nagrody zgodne z regulaminem IX Mistrzostw Polski Nauczycieli w Półmaratonie znajdującym się na stronie oficjalnej biegu [link widoczny dla zalogowanych]

8. W klasyfikacji studentów kobiety i mężczyźni:
I miejsce - puchar + nagroda rzeczowa
II miejsce - puchar + nagroda rzeczowa
III miejsce - puchar + nagroda rzeczowa

9. Punktacja zespołowa to suma czasów uzyskanych przez wszystkich zawodników tworzących zespół, którzy ukończą bieg w regulaminowym czasie. Miejsce pierwsze zajmuje zespół o najmniejszej sumie czasów, a miejsca drugie i trzecie zespoły zajmujące kolejne miejsca w tak utworzonym ciągu. W przypadku uzyskania jednakowej sumy czasów przez dwa zespoły, nagrody za oba miejsca są sumowane i dzielone po połowie na każdy z zespołów.
10. Zawodnicy sklasyfikowani na miejscach 1 - 1700 otrzymają medal.
11. Zawodnikom, którzy otrzymają nagrody, zostanie potrącony podatek dochodowy od osób fizycznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi.
12. Wszyscy sklasyfikowani zawodnicy nabędą prawo udziału w Konkursie Jurajskim, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody rzeczowe, w tym nagroda główna w postaci samochodu osobowego. Szczegółowe warunki konkursu z nagrodami określa Regulamin Konkursu Jurajskiego zamieszczony na stronie internetowej [link widoczny dla zalogowanych]

IX. KUMULACJA NAGRÓD.
1. Nagrody w klasyfikacji wiekowej nie kumulują się z nagrodami w klasyfikacji generalnej.
2. Nagrody w klasyfikacji zespołowej mogą kumulować się z nagrodami w pozostałych klasyfikacjach.
3. Nagrody w klasyfikacji policjantów, bankowców, nauczycieli i studentów mogą kumulować się z nagrodami w innych klasyfikacjach.

X. ŻYWIENIE.
1. Na trasie podczas biegu będą usytuowane trzy punkty odżywiania zgodnie z pkt. IV regulaminu.
2. Po ukończeniu biegu na mecie zawodnicy otrzymają: naturalną wodę mineralną, ciepłe danie oraz napój.

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
1. IX Jurajski Półmaraton odbędzie się bez względu na warunki atmosferyczne.
2. Podczas biegu zawodnicy muszą posiadać numery startowe przypięte do koszulki z przodu na klatce piersiowej.
3. Zawodnicy pokonujący dystans w sposób niedozwolony zostaną zdyskwalifikowani.
4. Zawodnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych dla potrzeb wewnętrznych organizatora, a także wyrażają zgodę na wykorzystanie ich wizerunku w materiałach informacyjnych i reklamowych imprezy.
5. Organizator IX Jurajskiego Półmaratonu zapewnia ochronę danych osobowych zawodników zgodnie z wymogami Ustawy z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
6. Pisemne protesty przyjmuje Biuro Organizacyjne w terminie do 15 minut po zakończeniu biegu. Protesty będą rozpatrywane w czasie do 15 minut od ich zgłoszenia.
7. Wszelkie kwestie sporne dotyczące IX Jurajskiego Półmaratonu rozstrzyga Sędzia Główny, jego decyzje są ostateczne i niepodważalne.
8. Organizator nie ubezpiecza uczestników, którzy biorą udział w IX Jurajskim Półmaratonie na własną odpowiedzialność i nie mogą wnosić żadnych roszczeń w stosunku do organizatorów w razie zaistnienia zdarzeń losowych podczas trwania imprezy.
9. Dyrektor Półmaratonu zastrzega sobie możliwość zmian w regulaminie, o których zobowiązany jest poinformować wszystkich uczestników w formie komunikatów pisemnych wywieszonych na tablicy ogłoszeń obok Biura Zawodów, przed rozpoczęciem imprezy.

Zabierzów, dn. 15.06..2012r.




Sędzia Główny Dyrektor Półmaratonu
Edward Stawiarz Ryszard Tyc


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kadziu
Grupa Biegowa CHTMO



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:15, 22 Kwi 2013    Temat postu:

Będę reprezentował Grupę Biegową CHTMO w tym wydarzeniu Smile już zapisany, teraz tylko czekać na potwierdzenie płatności Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michał
Grupa Biegowa CHTMO



Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 11068
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chotomów - Legionowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:21, 22 Kwi 2013    Temat postu:

Znakomicie!!! Jestem ciekawy tej imprezy Smile no i oczywiście Twojego startu Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kadziu
Grupa Biegowa CHTMO



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:30, 22 Kwi 2013    Temat postu:

heh jak dobrze przetrenuję Maj to chciałbym pobiec poniżej 2h15 min Smile pierwszy polmaraton 2 lata temu pobiegłem w okolicach 2h25min więc przydaloby sie pobiec teraz lepiej Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kadziu
Grupa Biegowa CHTMO



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:15, 09 Cze 2013    Temat postu:

no i po biegu,

bieg jak dla mnie zupelnie pechowy, zjadlem 2 kromki rano i okolo 9:00 mialem stanac w jakiejs karczmie badz sklepie i kupic zywnosc zeby zjesc lekko godzine przed biegiem,
no i wyruszylem w trase, po drodze gps zaczal szalec, krazylem po niewiadomo jakich drogach i ugrzezlem w piachu i przez 20 min nie moglem wyjechac,
jak juz dojechalem do rudawy drogi pozamykane i policja nie przepusci, no wiec zaparkowalem auto,
jest godzina 9:50 a start o 10:00, trzeba sie szybko przebrac i biegnac do biura zawodow, jak szukałem biura zawodow zaczęło się już odliczanie do startu, pełno ludzi, biegłem slalomem,
znalazlem biuro, Panie były bardzo pomocne, pełna mobilizacja no i pomogly zapiac nawet numer startowy!!!!! jedna Pani zyczyla szczescia i jak sie odwracalem i chcialem zacząć bieg do startu dostalem jeszcze klapsa w tyłek na szczęście (a Pani taka ładna Smile )

trasa bardzo ciężka, zacząłem biec kilka minut po starcie, upał jak cholera, na 3 kilometrze dogoniłem minibus kończący bieg oraz bosego biegacza który zatrzymał się na śniadanie na trasie Smile ciężko, cały czas pod góre z niewielka iloscia zbiegow, na 10 km dogoniłem przedostatniego, a bosy biegacz zatrzymał się na piwo pod sklepem, ja na 14 kilometrze juz mialem dosc, weszłem do autobusu kończącego bieg no i myślę że dobrze zrobiłem bo bieg cały czas pod górke dopiero ostatnie 4 km lekki zbieg w dół cały czas


jak ktoś chce się sprawdzić na ciężkiej trasie to polecam tej osobie ten bieg, około 70% trasy to podbiegi

dziś nauczyłem się 4 rzeczy:

1: jeżeli ktoś posiada Automape to trase ustawiać na szybką, ja zawsze ustawiałem na krótką (ale tydzien temu aktualizowalem Automape i widocznie juz jest inaczej), z powrotem jechalem na szybkiej i nie mialem problemow
2: jeżeli gps każe Ci jechać w podejżane miejsce, zawróć, nawet jak masz jechać po żwiże, cholera wie po czym będziesz jechał potem
3: lepiej wstać godzine wcześniej i wcześniej wyruszyć, miałem dojechać na godz 9:00 lub kilka minut po, jednak się spóźniłem
4: najważniejsza nauka, przed zapisaniem się na dłuzszy bieg, należy zaznajomić się z trasą, poczytać opinie na Internecie czy bieg jest ciężki, dla mnie po rocznej przerwie w biegach na taki bieg było za wcześnie


może bym ukończył bieg, gdybym się nie spóźnił i nie musiał dobiec do biura zawodów i potem od biura zawodów biec na start, spokojnie bym się rozgrzał przed biegiem i pobiegł swoim tempem

no ale człowiek na błędach się uczy

14 km w niecałe 2 godz, nie miałem czasu włączyć stoper

za tydzień bieg w Bukownie 10 km, jak nie będzie upału to spróbuję pobić swój rekord i złamać granicę godziny Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kadziu dnia Nie 17:22, 09 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.grupabiegowachtmo.fora.pl Strona Główna -> Starty 2015 / Starty 2014 / Starty 2013 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Flower Power phpBB theme by Flowers Online.
Regulamin