www.grupabiegowachtmo.fora.pl

XVIII Żoliborski Bieg Mikołajkowy - Warszawa - 1.12.2013

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.grupabiegowachtmo.fora.pl Strona Główna -> Starty 2015 / Starty 2014 / Starty 2013
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał
Grupa Biegowa CHTMO



Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 11068
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chotomów - Legionowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:20, 12 Lis 2013    Temat postu: XVIII Żoliborski Bieg Mikołajkowy - Warszawa - 1.12.2013

Jak zwykle na Kępie Potockiej rozegrany zostanie Bieg Mikołajkowy.

REGULAMIN XVIII ŻOLIBORSKIEGO BIEGU MIKOŁAJKOWEGO 2013

§ 1 Organizator:

Stowarzyszenie Klub Sportowy ENTRE.PL Team przy wsparciu finansowym Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy.

§ 2 Cel imprezy:

Dobra zabawa aktywnych ludzi na świeżym powietrzu;
Promocja miejsc rekreacji i wypoczynku Dzielnicy Żoliborz.

§ 3 Termin i miejsce:

1 grudnia (niedziela) 2013 r. w godzinach 10:00 – 14:00,
Warszawa – Żoliborz, Park Kępa Potocka.

Impreza odbędzie się niezależnie od warunków atmosferycznych, czyli nawet mróz i śniegowa zadymka nas nie powstrzymają.

§ 4. Program imprezy:

9:00 – 12:00 – odbiór numerów startowych przez uczestników biegu na 10 000 m;
10:00 – 11.30 – odbiór numerów startowych do biegów dzieci i młodzieży szkolnej;
10:45 – otwarcie imprezy;
od 11:00 do 12:00 – biegi dzieci i młodzieży szkolnej;
150m – dzieci do 6 lat (2007r. i młodsze)
350m – dzieci od 7 do 9 lat; roczniki 2006-2004
700m – dzieci od 10 do 12 lat; roczniki 2003-2001
1400m – młodzież od 13 do 15 lat; roczniki 2000-1998
12:30 – start biegu na dystansie 10 000 m;
12:35 start do Mikołajkowego Nordic Walking
13:40 wręczanie nagród i zakończenie imprezy.

§ 5. Trasa biegu:

Biegi dla dzieci i młodzieży odbywać się będą po alejkach parku Kępa Potocka

Bieg główny na dystansie 10 000 m odbędzie się na wyznaczonej i częściowo zabezpieczonej trasie po alejkach spacerowych o nawierzchni mieszanej – kostka betonowa i asfalt, a może nawet śnieg. Trasa składa się z 2 okrążeń ( 2 x 5 km ), oznakowana co 1 km. Bieg odbędzie się przy ruchu pieszym i rowerowym otwartym.

§ 6. Warunki uczestnictwa:

W biegach dzieci i młodzieży obowiązuje pisemna zgoda rodzica (pełnoletniego opiekuna) na udział w zawodach.

W biegu głównym mogą wystartować osoby, które mają ukończone 16 lat, a ponadto:

posiadają aktualne badania lekarskie, świadczące o braku przeciwwskazań do udziału w biegu długodystansowym lub podpiszą oświadczenie o starcie na własną odpowiedzialność, posiadają dowód tożsamości (lub inny dokument) pozwalający określić wiek,
osoby niepełnoletnie startujące w biegu głównym, zobowiązane są do przedstawienia pisemnej zgody rodzica (pełnoletniego opiekuna) na udział w zawodach.

§ 7. Zgłoszenia i opłata startowa

Zgłoszenie uczestnictwa zarówno biegu na 10km jak i biegów młodzieży szkolnej odbywają się on-line. Link do zapisów udostępniony na stronie [link widoczny dla zalogowanych] Zapisy zakończą się w dniu 25 listopada lub po wyczerpaniu się limitu miejsc. Limit miejsc wynosi 700 osób w biegu na 10km i łącznie 200 osób w biegach dzieci i młodzieży szkolnej. Osoba zgłaszająca się do biegu zobowiązuje się niezwłocznie wnieść opłatę startową przelewem na rachunek organizatora. Osoby, które nie spełnią tego warunku, po upływie 3 dni od rejestracji będą usuwane z listy startowej. Po 25 listopada 2012 r. zgłoszenie może być dokonane wyłącznie w dniu biegu w biurze zawodów w godz. 9:00 – 12:00 , ale tylko wówczas, gdy wcześniej nie zostanie wyczerpany limit uczestników biegów.

Opłata startowa

do 25 listopada opłata startowa wynosi 40 zł (decyduje data wpłynięcia środków na rachunek organizatora)
po 25 listopada i w dniu biegu opłata wynosi 50 zł

Opłatę startową należy wnieść na rachunek organizatora:

KS ENTRE.PL Team
Volkswagen Bank S.A.
Nr rach: 48 2130 0004 2001 0346 7511 0002

Z opłaty startowej zwolnione są osoby bezrobotne w rozumieniu przepisów Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy na podstawie aktualnego zaświadczania wystawionego przez Urząd Pracy. Osoba planująca skorzystać ze zwolnienia dokonuje rejestracji do biegu i przesyła informację o swoim uprawnieniu na adres: [link widoczny dla zalogowanych] w nieprzekraczalnym terminie do 17 listopada. Do korespondencji dołącza stosowne zaświadczenie wydane nie wcześniej niż 30 czerwca 2013 r.

W biegach dzieci i młodzieży szkolnej uczestnicy startują bez wnoszenia opłat. Limit startujących w biegach dzieci wynosi 200 uczestników. W przypadku wyczerpania limitu, zgłoszenia w dniu imprezy nie będą przyjmowane.

W przypadku nie wzięcia przez zgłoszonego udziału w biegu, organizator nie zwraca wniesionej opłaty startowej. Odbiór pakietu startowego w terminie późniejszym niż w dniu biegu nie jest możliwy.

Cedowanie zgłoszenia na inne osoby możliwe jest tylko w dniu biegu. Osoba, na rzecz której ma być przeniesione zgłoszenie zostanie poproszona o podanie adresu email, telefonu i daty urodzenia osoby zrzekającej się podane podczas rejestracji do biegu. W przypadku nieznajomości tych danych przeniesienie zgłoszenia nie będzie możliwe. Ponadto osoba, na rzecz której następuje przeniesienie zgłoszenia wnosi opłatę 10 zł (dotyczy biegu na 10km i biegów dzieci i młodzieży szkolnej). W dniu biegu pierwszeństwo w obsłudze w biurze zawodów mają zawodnicy odbierający swoje pakiety startowe. Przeniesienia zgłoszeń będzie możliwe dopiero po ich obsłużeniu.

§ 8. Klasyfikacje:

Bieg na dystansie 10 000 m

Klasyfikacja generalna mężczyzn i kobiet.
Klasyfikacja w kategoriach wiekowych

M 20, 30, 40, 50, 60

K 20, 30, 40, 50, 60

Klasyfikacja drużynowa.

Drużyna składa się co najmniej z 5 osób. Wynik drużyny to łączny czas zawodników wchodzących w jej skład.

Biegi dzieci i młodzieży:

dzieci do 6 lat (2007r. i młodsze)
dzieci od 7 do 9 lat; roczniki 2006-2004
dzieci od 10 do 12 lat; roczniki 2003-2001
młodzież od 13 do 15 lat; roczniki 2000-1998

§ 9. Nagrody:

Bieg główny (10 000m)

w klasyfikacji generalnej kobiet – puchary i nagrody rzeczowe za pierwsze 3 miejsca;
w klasyfikacji generalnej mężczyzn – puchary i nagrody rzeczowe za pierwsze 3 miejsca;
w klasyfikacji w kategoriach wiekowych – statuetki i nagrody rzeczowe za pierwsze 3 miejsca;
w klasyfikacji drużynowej – puchary za pierwsze 3 miejsca;

Biegi dzieci i młodzieży

we wszystkich biegach dzieci i młodzieży (oddzielnie dziewczęta i chłopcy) – statuetki i nagrody rzeczowe za pierwsze 3 miejsca.

§ 10. Sprawy porządkowe:

biuro zawodów mieści się w parku Kępa Potocka na wysokości ul. Potockiej;
numery startowe należy przymocować na ubraniu wierzchnim z przodu, w sposób umożliwiający bezproblemowy odczyt przez zespół sędziowski;
tagi RFID należy przymocować do sznurówek jednego z butów;
wszelkie uwagi dotyczące wyników biegu należy kierować do organizatora bezpośrednio w czasie biegu, a później na adres [link widoczny dla zalogowanych],

§ 11. Postanowienia końcowe:

Organizator zapewnia:

okolicznościowy medal dla wszystkich uczestników biegów
ciepły posiłek;
opiekę medyczną na trasie biegu i w czasie objętym programem imprezy;
namioty-szatnie dla uczestników biegów; dozorowany depozyt rzeczy osobistych uczestników; rzeczy cenne należy jednak pozostawić w domu;
fotoreportaż z imprezy wykonany przez zawodowego fotografa.

Organizator nie ponosi odpowiedzialności:

za skutki złożenia oświadczenia niezgodnego z prawdą,
za rzeczy osobiste pozostawione bez nadzoru.

Wiążąca interpretacja niniejszego regulaminu oraz rozstrzyganie wszelkich spraw spornych należą do zespołu sędziowskiego lub koordynatora biegu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Michał dnia Czw 13:44, 21 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.grupabiegowachtmo.fora.pl Strona Główna -> Starty 2015 / Starty 2014 / Starty 2013 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Flower Power phpBB theme by Flowers Online.
Regulamin