www.grupabiegowachtmo.fora.pl

Bieg Pamięci - Palmiry - 21.06.2014

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.grupabiegowachtmo.fora.pl Strona Główna -> Starty 2015 / Starty 2014
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał
Grupa Biegowa CHTMO



Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 11068
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chotomów - Legionowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:02, 20 Mar 2014    Temat postu: Bieg Pamięci - Palmiry - 21.06.2014

Szykuje się fajny bieg w Palmirach.

[link widoczny dla zalogowanych]

REGULAMIN BIEGU PAMIĘCI w PALMIRACH

I. ORGANIZATOR
1. Organizatorem Biegu Pamięci w Palmirach jest Czosnów Sport Team pod kierownictwem Marcina Mańkowskiego przy współpracy z Gminą Czosnów, ul. Gminna 6. 05-152 Czosnów oraz Stowarzyszeniem na rzecz rozwoju Gminy Czosnów.

II. PATRONAT
Bieg odbywa się pod patronatem Fundacji Centrum Edukacji Olimpijskiej, Muzeum Historycznego m.st. Warszawy oraz Wójta Gminy Czosnów Pana Antoniego Kręźlewicza.

III. CELE
1. Upowszechnianie biegania jako najprostszej formy ruchu.
2. Promocja aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia wśród dorosłych i młodzieży.
3. Upamiętnienie ofiar zamordowanych podczas egzekucji w Palmirach
4. Upamiętnienie Janusza Kusocińskiego.
5. Promocja Gminy Czosnów i okolic.

IV. TERMIN I MIEJSCE
1. Bieg odbędzie się w dniu 21 czerwca 2014r.
2. Bieg rozegrany zostanie na terenie Gminy Czosnów
3. Przebieg trasy biegu zostanie opublikowany na stronie internetowej [link widoczny dla zalogowanych] najpóźniej 10 dni przed rozpoczęciem Imprezy.

V. TRASA, DYSTANS I GODZINY STARTU
1. Bieg odbędzie się na dystansie 5000m.
2. W biegu mogą startować osoby, które w dniu zawodów będą miały ukończone 12 lat i starsze. Trasa nie posiada atestu PZLA.
3. Start biegu przewidywany jest na godzinę 18.00.
4. Miasteczko biegowe oraz linia startu będzie się znajdować na parkingu leśnym w Palmirach
5. Uczestnicy biegną ulicami asfaltowymi.
6. Trasa będzie oznaczona znakami maksimum co 1.000 metrów.
7. Na mecie będą się znajdować stanowiska wydawania wody i medali.
8. Meta zawodów będzie umiejscowiona obok Muzeum w Palmirach.

VI. IMPREZY TOWARZYSZĄCE
1. Rozegrany zostanie dodatkowy marszobieg dla wszystkich chętnych.
2. Dystans marszobiegu to 300m (ostatnia prosta trasy na 5000m; meta ta sama obok muzeum)
3. Jedynym warunkiem startu jest dotarcie na miejsce (parking obok Muzeum w Palmirach) przez zamknięciem trasy biegu głównego o 17.45
4. Start marszobiegu godz. 18.00.
5. Trasę można pokonać marszem lub biegiem, dozwolone są wóżki dla osób niepełnosprawnych oraz wózki dla małych dzieci
6. Na mecie uczestnicy otrzymają pamiątkowe znaczki i będą mogli podobnie jak uczestnicy biegu głównego za darmo odwiedzić Muzeum
w Palmirach

VII. LIMIT I POMIAR CZASU
1. Limit czasu biegu głównego na dystansie 5000m wynosi 1 godzinę.
2. Zawodnicy, którzy nie ukończą biegu w limicie czasu zobowiązani są do zejścia z trasy.
3. Punkty pomiaru czasu rozmieszczone będą na starcie i mecie. Ominięcie któregokolwiek punktu kontroli pomiaru czasu spowoduje dyskwalifikację.
4. Czas liczony to czas brutto 5. Numer startowy jest zwrotny na mecie.

VIII. ZGŁOSZENIA
1. Zgłoszeń można dokonywać: Drogą elektroniczną – internetową na stronie [link widoczny dla zalogowanych] od 1 kwietnia 2014 roku do 18 czerwca 2014 roku. Osobiście w biurze zawodów w dniu imprezy w przypadku wolnych miejsc.
2. Liczba Uczestników na dystansie 5000m ograniczona jest do 500 osób
3. Organizator zastrzega sobie prawo zamknięcia listy startowej / zgłoszeń w momencie przekroczenia powyższej liczby Uczestników biegu. Pierwszeństwo udziału w biegu mają osoby, które zapisały się i uiściły wcześniej opłatę startową.

IX. UCZESTNICTWO
1. Warunkiem uczestnictwa w Biegu jest: prawidłowe wypełnienie i przekazanie do Organizatora Biegu deklaracji uczestnictwa; dokonanie opłaty rejestracyjnej w przypadku biegów na dystansach 5000m
2. Wszyscy zawodnicy odbierający pakiet startowy są zobowiązani do złożenia deklaracji uczestnictwa w biurze zawodów. Celem usprawnienia zapisów możliwe jest ściągnięcie deklaracji uczestnictwa ze strony internetowej [link widoczny dla zalogowanych] i dostarczenie jej wypełnionej do biura zawodów w dniu odbioru pakietu startowego.
3. Podpisując deklarację uczestnictwa Uczestnik zaświadcza, że stan jego zdrowia umożliwia mu udział w zajęciach przewidzianych w ramach imprezy.
4. Osoby niepełnoletnie zobowiązane są do przedstawienia "Zgody do udziału w Biegu" podpisanej przez rodzica lub prawnego opiekuna.
5. W pakiecie startowym uczestnicy otrzymują numer startowy i agrafki do jego przypięcia, chip do montażu na bucie (uczestnicy biegów na dystansie 5000m), worek na odzież i upominki od sponsorów, a po ukończeniu biegu pamiątkowy medal oraz napój.
6. W dniu biegu zostaną zorganizowane szatnie i przebieralnie dla uczestników, czynne w godzinach 16.45-20.00.
7. Depozyty będą przyjmowane w specjalnie do tego celu przeznaczonym miejscu. Następnie pojadą na metę, gdzie będzie je można odebrać. Po zakończeniu symbolicznej uroczystości, spod muzeum będzie kursował autobus, który odwiezie zawodników na start i parking.
8. Uczestnicy biegu zobowiązani są zachować szczególną ostrożność i poruszać się zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20.06.1997 - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 1997 nr 98 poz 602).

X. OPŁATY
1. Opłata startowa za udział w Biegu wynosi 30 zł
2. Opłata raz uiszczona nie podlega zwrotowi.
3. Pieniądze z opłaty startowej zostaną przekazane Fundacji Centrum Edukacji Olimpijskiej na kultywowanie pamięci polskich sportowców poległych podczas II wojny światowej oraz promocję sportu wśród dzieci i młodzieży
4. Opłat można dokonywać: przelewem na konto nr 28 1020 1097 0000 7502 0127 9157 (Fundacja "Centrum Edukacji Olimpijskiej", ul. Wybrzeże Gdyńskie 4, 01-531 Warszawa) w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia. Po przekroczeniu tego terminu zgłoszenie zostanie usunięte z bazy danych. Opłat przelewem można dokonywać do 21 czerwca 2014r. włącznie. W treści przelewu OBOWIĄZKOWO należy podać: imię, nazwisko i rok urodzenia uczestnika – opłata startowa BIEG PALMIRY - DAROWIZNA
5. Odbiór pakietu startowego będzie możliwy tylko i wyłącznie po okazaniu dowodu wpłaty potwierdzonego przez bank, z wyłączeniem przypadku odnotowania wpłaty na konto Organizatora i zaznaczenia tego faktu przez organizatora w internetowej liście uczestników.
6. Opłacenie startowego oraz pobranie numeru jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
7. Istnieje możliwość odbioru pakietów przez osoby upoważnione.
8. Pakiet startowy będzie można odebrać w sklepie SPORT GURU, ul. Meissnera 1/3, 03-892 Warszawa w dniach 16, 17, 18, 20 czerwca a w dniu zawodów w Biurze Zawodów na terenie Parkingu w Palmirach. Biuro będzie czynne od godz. 16.45
9. Jeśli opłata została dokonana po 18.06 prosimy zabrać ze sobą potwierdzenie wpłaty.

XI. KLASYFIKACJA I NAGRODY
1. Nagrody przewidziane są dla zawodników w klasyfikacji generalnej: biegaczy za miejsca 1-3 mężczyzn i 1-3 kobiet
2. Zawodnik na mecie nie posiadający numeru startowego (5000m) nie będzie sklasyfikowany.

XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Kontakt – informacje na temat biegu: Marcin Mańkowski, tel. 500 294 496, e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]
2. Organizator zapewnia Uczestnikom obsługę medyczną na czas trwania Biegu.
3. Organizator jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wobec Uczestników Biegu.
4. Organizator nie odpowiada za rzeczy wartościowe pozostawione w depozycie.
5. Organizator zastrzega możliwość odwołania imprezy z powodu przyczyn od niego niezależnych.
6. Wyniki zawodów zostaną umieszczone na stronie internetowej: [link widoczny dla zalogowanych] najpóźniej 23 czerwca 2014r.
7. Zabrania się jazdy po trasie na rowerach, deskorolkach itp oraz biegu ze zwierzętami. Osoby łamiące ten przepis będą usuwane z trasy. Dozwolone jest używanie wózków biegowych
8. We wszystkich sprawach nieujętych Regulaminem decyduje Organizator Biegu, któremu przysługuje wiążąca i ostateczna interpretacja

Regulaminu. Wszelkie dodatkowe informacje będą zamieszczane na stronie [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Michał dnia Czw 22:03, 20 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.grupabiegowachtmo.fora.pl Strona Główna -> Starty 2015 / Starty 2014 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Flower Power phpBB theme by Flowers Online.
Regulamin